Debata online: Pluralizm w nauczaniu ekonomii – fanaberia czy konieczność?

Rethinking Economics Gdańsk  i Fundacja im. Edwarda Lipińskiego zapraszają na debatę online Pluralizm w nauczaniu ekonomii – fanaberia czy konieczność?

Czy autorzy podręczników do makroekonomii wyciągnęli wnioski z kryzysu gospodarczego roku 2008? Czy w rozdziałach o kreacji pieniądza przeczytamy o publikacji Bank of England „Money creation In The modern economy”? Czy programy nauczania powinny uwzględniać więcej treści prezentowanych przez heterodoksyjne szkoły ekonomii?

 

Drugiego dnia debaty (7 grudnia) spotkają się z nami: prof. Dariusz Kiełczewski, prof. Karolina Safarzyńska oraz dr Maciej Grodzicki.

Więcej informacji i link do transmisji: Pluralizm w nauczaniu ekonomii – fanaberia czy konieczność?

 

Debatę patronatem objęła Pani prof. Małgorzata Gawrycka, dziekan Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej.

P

Pierwszego dnia debaty (6 grudnia) na te pytania spróbują odpowiedzieć: prof. Łukasz Hardt, dr Wincewicz-Price oraz Ignacy Morawski

Drugiego dnia debaty (7 grudnia) spotkają się z nami: prof. Dariusz Kiełczewski, prof. Karolina Safarzyńska oraz dr Maciej Grodzicki.

Trzeciego dnia (8 grudnia) dr Hanna Szymborska opowie nam o swoich doświadczeniach w nauczaniu ekonomii heterodoksyjnej na brytyjskich uniwersytetach

Patroni merytoryczni wydarzenia to:

  • Fundacja im. Edwarda Lipińskiego
  •  Polski Instytut Ekonomiczny
  • Polska Sieć Ekonomii
  • SKN Ekonomii Politycznej
  • Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
  • Polityka Insight

Serdecznie zapraszamy!